9 шагов электронного бронирования
Výběr bytu a vložení do košíku
V ceníku bytů (ikona košíku) nebo v detailu bytu (tlačítko "e-rezervace") máte možnost požadovaný byt závazně online rezervovat, neboli vložit do košíku. Potvrzením vložením bytu do košíku se spouští 30minutové časové okno, v průběhu kterého můžete celý proces dokončit. Po tuto dobu je vámi vybraný byt blokován a nikdo jiný jej nemůže rezervovat.
Košík
Nákupní košík, rezervační košík nebo zjednodušeně košík je sekce webu, která vám zobrazuje, které položky si budete rezervovat. Rezervační košík je možné navštívit kliknutím na ikonu košíku v hlavičce webu nebo přes tlačítka webu.
Upozornění: Do košíku se s každým bytem přidává také náležící garážové stání a sklepní kóje, což jsou nedílné součásti bytu. Z tohoto důvodu bude cena v online košíku navýšena o tyto položky. V případě, že nechcete k bytu tyto položky zakoupit, není možné online rezervaci dokončit a je nutné se obrátit na naše prodejní centrum.
Do košíku můžete vložit neomezené množství bytů, následný požadovaný rezervační poplatek bude činit odpovídající násobek 50 000 Kč, což je výše online rezervačního poplatku pro online rezervaci (70 000 Kč je rezervační poplatek pro osobní uzavření).
Seznámení se se všemi důležitými informacemi
-
Je nezbytné, abyste se pro další kroky pečlivě seznámili se všemi právními informacemi, které najdete v přiložených dokumentech a zmíněných stránkách:
- ^ informace na ochranu spotřebitele,
- ^ postup pro uzavírání rezervační smlouvy,
- ^ detailní popis průběhu celé transakce
- ^ a povinnostmi vyplývajícími z rezervační smlouvy, případně navazujících smluv.
Před samotným uzavřením rezervační smlouvy budete muset potvrdit, že jste se seznámili a byli poučení zejména o právech spotřebitele.
Osobní údaje
Následuje vyplnění osobních údajů nezbytných pro identifikaci Zájemce v rámci smluvního vztahu (Jméno, Příjmení, Adresa trvalého bydliště, korespondenční adresa, datum narození, email, telefon, typ vlastnictví). S osobními údaji bude na straně Budoucího prodávajícího vždy nakládáno v souladu s platnými právními předpisy (GDPR).
Tyto informace jsou podstatné pro personalizaci rezervační smlouvy, jejíž individuální podoba vám bude v dalším kroku vygenerována.
Finální kontrola a potvrzení rezervace
V dalším kroku dojde k finální kontrole e-rezervovaných položek a vložených identifikačních údajů. Prostřednictvím tlačítka „potvrdit rezervaci“ dojde k vygenerování individuální rezervační smlouvy.
Jakmile rezervaci potvrdíte, obratem obdržíte emailem potvrzení online rezervace a zároveň budete přesměrováni na platební bránu. Zároveň vám budou vygenerovány platební údaje pro alternativní bežný bezhotovostní převod.
Platba rezervačního poplatku
Platbu můžete provést prostřednictvím standardního platebního příkazu nebo využitím platební brány GoPay. V obou případech uhradíte rezervační poplatek ve výši 50.000 Kč (tato částka zahrnuje příslušnou sazbu DPH platnou v době uzavření rezervační smlouvy).
Upozornění: Dostupné platební metody platební brány GoPay jsou v tomto případě online platební tlačítka a bankovní převody. Obě jsou oblíbené bankovní platby s předvyplněným platebním příkazem. Platba pomocí tlačítka probíhá online a vždy v rámci stejné bankovní instituce. Běžný bankovní převod obsahuje rychlém potvrzení o provedené platbě (běžně do jedné hodiny). Platbu lze zadat kdykoliv, ale zpracována je v úředních hodinách banky.
Potvrzení v emailu
Po úspěšné úhradě rezervačního poplatku vám znovu odešleme potvrzující email. Účinnou smluvní dokumentaci tvoří automaticky vygenerovaná rezervační smlouva společně s potvrzením o tom, že byl uhrazen rezervační poplatek. Potvrzení o úhradě poplatku vám zašle ještě jednou také platební brána GoPay (bude-li tak platba provedena). Za předpokladu hladkého průběhu by vám tedy měly dorazit následující emaily:
- ^ Potvrzení o dokončení e-rezervace, vč. rezervační smlouvy a všech potřebných příloh
- ^ Platba za e-rezervaci
- ^ Stav platby (z platební brány GoPay)
Jestliže opustíte proces ve fázi platební brány, nic se neděje, máte k dispozici delší čas, o kterém jste informováni prostřednictvím platební brány. K dokončení platby se můžete v rámci lhůty 3 dnů vrátit.
Zpětný kontakt
Jakmile budou peníze připsány na náš účet, celý proces e-rezervace bude završen zpětným kontaktováním naším prodejcem, které proběhne v nejbližších dnech. Prodejce tímto kontaktem zkontroluje vaše vložené osobní a kontaktní údaje a dohodne s vámi podrobnosti dalšího postupu směřujícího k uzavření smlouvy o smlouvě budoucí kupní (tento navazující krok již nelze provést online).
Jestliže došlo v průběhu celé e-rezervace k neočekávaným skutečnostem, neváhejte nás kontaktovat.
Lhůty a odstoupení
Od okamžiku uhrazení rezervačního poplatku máte byt rezervován. Doba rezervace je 14 dní.
Vzhledem k tomu, že jde o smlouvu uzavíranou distančním způsobem (e-rezervací), můžete následně i bez uvedení důvodu odstoupit od rezervační smlouvy do čtrnácti kalendářních dnů od nabytí její účinnosti. Tento krok učiňte vyplněním a odesláním formuláře pro odstoupení na naší adresu.